Škoda, scurt istoric
Începând cu data de 18 Decembrie anul 1895 prindea rădăcini compania Laurin & Klement, care producea motociclete și biciclete cu un succes strălucitor la acea vreme în Cehoslovacia, Republica Cehă de astăzi. Această companie a fost fondată de către inovatorii cehi Václav Klement și Václav Laurin, doi pioneri ai acelei perioade. Václav Laurin avea pricepere în mecanică, a fost vânzător de cărți și creator de biciclete, acestea fiind create după propriul design și mecanism deținând o originalitate care la un moment dat a devenit un brand numindu-se Slavia. Václav Laurin s-a născut la 16 Octombrie 1865, la Kamení lângă Pěnčín și a murit pe 13 August 1930 la Mladá Boleslav. Václav Klement s-a născut pe data de 16 October 1868, la Velvary și a murit pe data de 10 August 1938 la Mladá Boleslav. Și el a fost un vânzător de cărți iar mai apoi devine mecanic de biciclete, luând inițiativa de a începe alături de Václav Laurin o afacere în repararea bicicletelor. Această afacere s-a dezvoltat cu un succes stralucitor, iar în anul 1899 cei doi tineri isteți încep să creeze primul lor mecanism pentru motocicletă, producând și primul model. Odată cu prima motocicletă, compania devine un brand cunoscut în producția europeană de motociclete purtând numele de Laurin & Klement. În tot acest timp, începând cu anul 1859, inginerul ceh Emil Škoda pune bazele companiei de automobile Škoda Works la Plzeň, Cehia. Skoda Works devine la un moment dat unul dintre cele mai mari conglomerate industriale ale secolului XX. În anul 1924, Škoda Works achiziționează în totalitate compania Laurin & Klement, denumindu-se Škoda Auto, iar odată cu aceasta se dădea startul unui succes răsunător. În anul 1929 se produce și lansează modelul Škoda 422. În timpul Primului și al Doilea Război mondial, Škoda Auto a produs utilaje, mașini pentru transport și chiar armament de artilerie, muniție și tancuri militare pentru armata nazistă a lui Adolf Hitler, Cehoslovacia fiind sub ocupație germană (1939-1945). Câteva dintre cele mai cunoscute tancuri produse de către Skoda Auto au fost LT-35 și Panzer 35. Anul 1945, după cel de-al Doilea Război Mondial, compania se naționalizează denumindu-se Automobilové závody, národní podnik. Începând cu anul anul 1948 Cehslovacia este invadată de dictatura comunistă URSS. În anul 1949 se produce modelul Škoda 1101 Tudor Roadster iar în anul 1951 modelul Škoda Supersport. În anul 1953 compania se redenumește în Závody Vladimíra Iljiče Lenina după numele dictatorului rus Vladimir Ilych Lenin, această redenumire cauzând o scădere majoră a companiei. În anul 1965 compania se redenumește, revenind la numele Škoda, iar datorită succesului în industria transporturilor, veniturile companiei cresc răsunător. În anii 1960 se lansează modelele de succes Škoda Octavia Super, Škoda 440 Spartak, Škoda 445 Octavia, Škoda Felicia și Škoda 1000 MB. După anul 1962, Škoda devine un binecunoscut producător din Uniunea Sovietică în industria transporturilor producând autobuze și locomotive pentru transportul feroviar. Toată producția Škoda se concentra în mare parte pe Uniunea Sovietică și Europa Centrală și de Est. Începând cu anii 1989-1990, după retragerea regimului comunist din Cehoslovacia, compania înfruntă cea mai grea perioadă a sa, urmând o cădere drastică de profit care aducea la închiderea multor fabrici și producții. Re-înflorirea urmează a se produce după anul 1996 și lansarea modelului Škoda Octavia, iar în anul 1999 prin noile modele Škoda Fabia lansate odată cu SEAT Ibiza și Volkswagen Polo. În anul 2000, compania este preluată în totalitate de către compania de automobile Volkswagen Group, și regrupându-se se Skoda devine Škoda Holding a.s. iar după anul 2000 Škoda Investments a.s. Odată cu această privatizare începea o nouă eră pentru numele Škoda, producându-se modele de success deținând partea mecanică Volkswagen. În anul 2010, Škoda lansează la Salonul Auto de la Paris, prima linie auto electric. Începând cu August 2016 Škoda anunță succesul remarcabil și expansiunea sa în 102 țări incluzând Iran, Korea de Sud, Singapore, China. Primul SUV cu 7 locuri este produs și lansat în 2016 sub numele modelului Škoda Kodiaq. Škoda face parte și din Campionatul Mondial de Rally 2 unde în 2015, 2016 și 2017 Škoda Motorsport a câștigat locul 1 cu modelul Škoda Fabia R5. Škoda a dovedit a fi prin istoria sa și producțiile sale începând de la primele biciclete, motociclete și mai apoi tancuri și muniție de război, până la motoarele de mare forță ca RS și motoarele electrice complete. Škoda continuă să rămână o marcă de automobile emblematică în lume.
Chei Auto Škoda
Chei Auto Timişoara pune la dispoziţia tuturor şoferilor de autovehicule servicii de intervenţie de deblocare auto, copiere/duplicare chei auto Škoda, programare cip sau transponder, schimbare carcasă uzată, înlocuire baterie şi reparaţia circuitului electronic a cheii auto pentru orice autoturism, autovehicul sau autoutilitară Škoda, oriunde în Timişoara şi judeţul Timiş! Vă invităm să vă oferim NON-STOP acest serviciu mobil la preţuri accesibile, rapid şi eficient. Contactează-ne oricând!
Cheia standard simplă fără telecomandă Škoda
Această cheie nu deține telecomandă încorporată, ci aceasta se poate achiziționa separat. Tipul cipului este ID48 și după cum știm, nu necesită baterie ci funcționează pasiv. Această cheie a fost foarte des întâlnită la modelele precedente, Skoda Felicia, Skoda Octavia, Skoda Toledo, Skoda Fabia.
Cheia telecomandă tip briceag Škoda cu 3 butoane
Această cheie auto briceag Skoda este alcătuită din 3 butoane pentru deblocare, blocare respectiv portieră portbagaj. Materialul este din plastic rezistent, cu o lamă puternică din oțel, având o greutate de aproximativ 40g. Telecomanda funcționează pe frecvența 433 MHz, tipul bateriei este CR2032. Această cheie auto cuprinde o gamă largă de modele compatibile, precum Skoda Octavia, Skoda Rapid, Skoda Laura, Skoda Octavia II, Skoda Superb, Skoda Fabia.
Telecomanda „Smart Key” Škoda cu 3 butoane
Această cheie-telecomandă Skoda este fabricată dintr-un plastic rezistent, deține 3 butoane și nu necesită cheie. Cipul este de tip ID44, frecvența de operare a telecomezii este de 433.92 MHz/ 315 MHz, tipul bateriei este CR2032 lithium. Această cheie telecomandă încorporată este compatibilă cu cele mai recente versiuni ale modelelor Skoda Superb, Skoda RRapid, Skoda Octavia, Skoda Kodiaq.
Serviciile oferite pentru orice model Škoda
- Deblocăm orice model de autoturism sau autoutilitară Škoda
Ţi-ai încuiat cheia auto Škoda în interior? Ţi-ai pierdut cheia de la maşină şi nu ai altă cheie de rezervă? Ţi s-a rupt singura cheie auto? Ţi-a furat cineva cheile de la camionetă sau altă autoutilitară? Nu vrem să sune ironic, însă poţi zâmbi liniştit! Noi asta facem, deblocăm orice maşină fără zgârieturi. Fără şurubelniţe sau alte tije bagate în butuc/yală care poate deteriora calitatea.
- Tăiem şi programăm chei auto Škoda complete
Ai pierdut singura cheie pe care o aveai şi ai nevoie de o cheie nouă completă şi originală pentru maşina Škoda? Suntem aici! Creăm, duplicăm, programăm cip pentru orice cheie auto Škoda. Avem o experienţă de peste 25 de ani pe piaţa automotive din România, pricepuți în crearea şi progamarea unei chei auto complete pentru orice model Škoda.
- Duplicăm chei auto Škoda
Dacă eşti un conducător auto Škoda și ai nevoie de o dublură, apelează la specialişti! Noi creăm chei auto de rezervă complet programate, cu telecomandă completă. Noi îţi facem oricâte dubluri ai nevoie, toate la o calitate originală şi mult mai accesibil ca preţ comparativ cu dealerii reprezentanţelor! Chei Auto Timişoara recomandă tuturor şoferilor de autovehicule să aibă la îndemână întotdeauna o a doua cheie auto, o dublură ca rezervă.
- Reparăm chei auto Škoda
În general, cheia auto Škoda poate fi foarte fragilă iar o simplă deteriorare/ spargere a carcasei poate aduce cu timpul o defectare completă a părţii electronice din interiorul acesteia, ceea ce îţi recomandăm înlocuirea carcasei. Chei Auto Timişoara oferă nu doar servicii de copiere şi creare chei auto Škoda ci şi de reparaţie a acestora, folosind unelte de ultimă generaţie.
- Extragem chei rupte în contact/butuc
Dacă ţi s-a rupt cheia în contactul maşinii Škoda, echipa noastră este specializată pe aceste intervenţii de urgenţă, folosind scule de cea mai înaltă tehnologie şi de ultimă generaţie pentru a nu deteriora în nici un fel maşina ta. Se va extrage sau demonta butuc/contact, apoi cu grijă se va extrage cheia din contact. Se montează contactul sau butucul încapoi la locul său de unde a fost demontat. Ultimul pas este acela de creeare a unei chei noi complete.
- Extragem chei auto Škoda rupte sau blocate în butucul/yala portierei
Extragerea cheii rupte din butucul portierei se va rezolva fără a crea nici cea mai mică zgârietură şi îţi creăm şi o cheie auto nouă completă, pentru a-ţi putea continua drumul liniştit. Chei Auto Timişoara pune la dispoziţie servicii mobile de urgenţă pentru extragerea cheii rupte sau blocate în butucul/yala portierei mașinii Skoda.